Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pezeşkiyan ile telefonda görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile telefonda görüştü.
Liderler, Türkiye-İran ikili ilişkilerini ile bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu söyledi. Erdoğan sürecin barışla sonuçlanması için elinden gelen desteği sağlayacağını belirtti.
Güncellenecek
What's Your Reaction?
Like
0
Beğenme
0
Love
0
Funny
0
Angry
0
Sad
0
Wow
0